Мінрегіон підвищує безпеку та якість проектування автодорожних мостів

У проекті нових галузевих будівельних норм щодо проектування автодорожних мостів (ГБН В.2.3-37641918-560:201Х “Автодорожні мости. Спеціальні допоміжні споруди. Проектування”) вдосконалюються та встановлюються сучасні вимоги до проектування спеціальних допоміжних споруд для зведення якісних автодорожних мостів. Це сприятиме підвищенню їх строку служби, забезпечить безпеку та довговічність мостових конструкцій.

“Сьогодні у діючих галузевих нормах відсутні чіткі вимоги до сучасного та якісного проектування автодорожних мостів за допомогою спеціальних допоміжних споруд. Технології, що використовуються, потребують перегляду та оновлення. Тому у проекті нових галузевих будівельних норм ми це врахували та чітко прописали необхідні умови та вимоги для якісного проектування автодорожних мостів європейської якості”, — повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Так, у нових ГБН:

  • вводиться класифікація спеціальних допоміжних споруд для більш якісного та безпечного проектування мостів;
  • впроваджуються чіткі вимоги до проектування робочих містків, засобів підмощування, запобіжних та шпунтових огороджень, грунтових перемичок, штучних острівців, закладних кріплень тощо, що дозволить підвищити строк служби мостів;
  • вдосконалюються вимоги до матеріалів та виробів для підвищення якості виготовлення мостових конструкцій.

Проект нових ГБН розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

Нагадаємо, що Мінрегіон також розглядає можливість внести зміни у відповідні ДБН щодо обов’язкового облаштування мостів датчиками контролю для підвищення їх безпеки.

Галузеві будівельні норми (ГБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Джерело: Мінрегіон

Назад до списку
Вгору